Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan op de site?

U klikt rechts bovenaan onze site op ‘mijn account’. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en klik op ‘account aanmaken’. U ontvangt vervolgens een e-mail met het wachtwoord waarmee u voortaan op onze site kunt inloggen. Zo eenvoudig is het. U kunt uw wachtwoord vervolgens zelf aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Dat overkomt de besten. Klik rechts bovenaan onze site op ‘mijn account’. U komt dan bij het inlogscherm. Hier klikt u op ‘wachtwoord vergeten’, u vult uw e-mailadres in waarna we u direct een nieuw wachtwoord sturen.

Hoe kan ik wijn bestellen?

U gaat eerst rustig rondkijken in onze webshop. Bij de wijnen van uw keuze kiest u hoeveel flessen u wilt bestellen en vervolgens op ‘klik en bestel’. Uw keuze wordt direct in uw winkelmandje geplaatst. Dat winkelmandje staat altijd rechts bovenaan de website. Wanneer u klaar bent met het kiezen van uw wijnen klikt u op ‘Winkelmandje’, waarna u uw bestelling kunt afronden.

Wat is de wensenlijst?

Met de wensenlijst kunt u uw favoriete wijnen opslaan in uw account. Daarmee creëert u uw persoonlijke wensenlijst van Thiessen wijnen. U kunt uw favoriete wijnen vervolgens op ieder gewenst moment rechtstreeks vanuit uw wensenlijst bestellen.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wijn die u voor 13.00 bestelt, heeft u de volgende werkdag in huis. Alle leveringen worden door UPS gedaan.

Wat zijn de kosten voor verzending?

Bij een bestelling tot € 100,- betaalt u € 8,95- bezorgkosten. Vanaf € 100,- is het bezorgen gratis.

Ik heb al besteld. Kan ik dat nog annuleren?

Nee, u kunt uw bestelling wel te allen tijde en om welke reden dan ook retourneren.

Hoe weet ik zeker dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Direct nadat u uw bestelling heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Daarin staan alle bijzonderheden van uw bestelling. Zodoende weet u zeker dat wij uw bestelling hebben ontvangen.

 

Heeft u een vraag die hier niet bij staat?