Veel gestelde vragen

We helpen u graag verder

Hoe maak ik een account aan op de site?

U klikt rechts bovenaan onze site op ‘mijn account’. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in en klik op ‘account aanmaken’. U ontvangt vervolgens een e-mail met het wachtwoord waarmee u voortaan op onze site kunt inloggen. Zo eenvoudig is het. U kunt uw wachtwoord vervolgens zelf aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Dat overkomt de besten. Klik rechts bovenaan onze site op ‘mijn account’. U komt dan bij het inlogscherm. Hier klikt u op ‘wachtwoord vergeten’, u vult uw e-mailadres in waarna we u direct een nieuw wachtwoord sturen.

Hoe kan ik wijn bestellen?

U kijkt eerst rustig rond in onze webshop. Bij de wijnen van uw keuze kiest u hoeveel flessen u wilt bestellen en vervolgens klikt u op ‘Bestel’. Uw keuze wordt direct in uw winkelmandje geplaatst. Dat winkelmandje staat altijd rechts bovenaan de website. Wanneer u klaar bent met het kiezen van uw wijnen klikt u op ‘Winkelmandje’, waarna u uw bestelling kunt afronden.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wijn wordt binnen enkele dagen bij u aan huis geleverd. Alle leveringen worden door UPS gedaan.

Wat zijn de kosten voor verzending?

Bij een bestelling tot € 170,- betaalt u € 8,95- bezorgkosten. Vanaf € 170,- is het bezorgen gratis.

Ik heb al besteld. Kan ik dat nog annuleren?

U kunt het best telefonisch contact met ons opnemen. Als de bestelling nog niet verzonden is, kan deze geannuleerd worden. U kunt uw bestelling ook na ontvangst retourneren.

Hoe weet ik zeker dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Direct nadat u uw bestelling heeft gedaan ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Daarin staan alle bijzonderheden van uw bestelling. Zodoende weet u zeker dat wij uw bestelling hebben ontvangen.